Ben jij onze nieuwe, creatieve marketeer?

In 2023 gaan we onze zichtbaarheid vergroten onder onze doelgroep van relaties die nieuwe medewerkers zoeken én kandidaten die wij helpen aan een interim- of permanente baan. Dit betekent dat wij een enthousiaste Marketing Specialist zoeken die helpt de online zichtbaarheid te vergroten.

Wat je gaat doen

Als Marketing Specialist kan je bij ons jouw creativiteit op verschillende zaken loslaten, met als doel onze zichtbaarheid te vergroten. Je gaat je onder andere bezig houden met:

  • Plannen, uitvoeren, beheren en analyseren van online advertising campagnes;
  • Creëren van content, artikelen, e-mail marketing;
  • Beheren, monitoren en vullen van social media kanalen;
  • Beheer en optimaliseren van onze website;
  • Uitbouwen van onze database en daarmee leads genereren voor de collega's van sales en recruitment;
  • Organiseren van events (online, hybride, live);
  • Interne communicatie. 

Wie je bent

Je bent daadkrachtig, hebt een vlotte pen en houdt ervan meerdere ballen tegelijk in de lucht te houden. Daarnaast ben je iemand met:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring op het gebied van marketing en communicatie;
  • Ervaring met SEA en social media advertising, Google certificeringen zijn een pré;
  • Sterke mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Persoonlijke waarden die overeenkomen met onze kernwaarden: nuchter, integer, snel en verbinden;
  • Ervaring met het interpreteren van data.

Wat je krijgt

Zelfstandigheid, veel verantwoordelijkheid en alle ruimte om marketing en communicatie verder te ontwikkelen, zijn elementen die je terug gaat vinden.

Je komt terecht in een organisatie die volop in beweging is. We innoveren en optimaliseren onze processen continu en staan altijd open voor suggesties en ideeën die hieraan bijdragen. We vinden het belangrijk dat je jezelf kunt zijn én we vieren onze successen! Je kunt rekenen op een:

  • Salarisindicatie is € 3250 tot € 4500 bruto per maand, afhankelijk van ervaring;
  • Een teambonus op basis van teamprestaties welke maandelijks wordt uitgekeerd
  • Laptop en telefoon 
  • Hybride werken 
  • Premievrij pensioen 
  • Mogelijkheid tot aankoop extra vakantiedagen
  • Jaarlijks budget voor persoonlijke ontwikkeling 

Daarnaast zijn wij ervan overtuigd dat je een fantastische functie voor 32-40 uur met veel uitdaging krijgt in een professioneel en gedreven team. 

Meer weten? Solliciteer of neem voor meer informatie contact op met Janine Bos via j.bos@high-quality.nl of 06 82 74 94 17. We komen graag met je in contact!

Solliciteer nu!

We nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

En/of solliciteer met LinkedIn:

Waarom High Quality

High Quality is specialist in interim bemiddeling en werving & selectie van financieel, secretarieel en HR-personeel. Dit doen we al meer dan 20  jaar op onze eigen manier, en dat wordt gewaardeerd. 

Wij doen het namelijk anders. Bij veel recruitment organisaties ben je verantwoordelijk voor zowel sales als recruitment. Bij ons niet. Wij geloven dat iedereen ergens goed in is. En specifieke talenten heeft. We laten je dan ook graag doen waar je goed in bent.  Al onze processen zijn ingericht om jou te ondersteunen, zodat jij zo efficiënt mogelijk je werk kunt doen. 

Onze missie is om in de komende jaren op een integere manier nog meer organisaties en professionals te helpen zo snel mogelijk met elkaar te verbinden. Kom jij ons helpen?

Neem contact op

Neem contact op

Wij helpen je graag.


of bel
023 - 206 1500