#CHIHH14690


office manager
personal assistant
secretaresse

  • Regio Apeldoorn
  • 91 per uur
  • MBO
  • Engels, Nederlands
  • Secretariële
  • Parttime
  • 50 jaar

Juridische dienstverlening | Financiële diensten | Handel | groothandel | Landbouw | Advocatuur | Detailhandel | Gezondheidszorg


Extra toelichting op deze professional

Deze ervaren freelance senior secretaresse en office manager heeft meer dan 20 jaar werkervaring in verschillende sectoren, waaronder advocatuur, makelaardij en consultancy. Met een uitgebreide opleidingsachtergrond, inclusief een basisopleiding personeelszaken en een Europees secretaresse diploma, beschikt zij over een breed scala aan vaardigheden. Haar werkervaring omvat taken zoals complex agendabeheer, het organiseren van bijeenkomsten, personeelszaken, websitebeheer en notuleren. Ze heeft gewerkt met leidinggevenden op hoog niveau en heeft ervaring in het aansturen van andere medewerkers. Met haar uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, Engels en Duits, is zij een waardevolle aanwinst voor elk team.

Software

MS Office



Gerelateerde professionals

Uw selectie ()

Je hebt nog geen kandidaten geselecteerd
Bekijk beschikbare professionals