Word jij onze steun en toeverlaat?

In 2023 gaan we verder groeien in het aantal nieuwe klanten en het aantal kandidaten die wij helpen aan een interim- of permanente baan. Om die groei waar te maken zijn we zoek zijn naar een enthousiaste Commercieel Medewerker Binnendienst voor 20 tot 30 uur per week.

Wat je gaat doen

In deze rol ben je de steun en toeverlaat van onze collega’s buiten de deur. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, freelancers en kandidaten waarin je hen probeert zo goed mogelijk te helpen en adviseren. Je bent de spin in het web en bent van alles op de hoogte. Dit doe je samen met je 2 collega’s van het business support team.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Uitbrengen en opvolgen van offertes;
  • Afspraken inplannen voor relatiemanagers en recruiters;
  • Verstrekken van informatie;
  • Telefonisch te woord staan van klanten, freelancers en kandidaten;
  • Contract- en verkoopadministratie.

Wie je bent

Je hebt commerciële voelsprieten, ruikt kansen op kilometers afstand en zorgt dat de relatiemanagers snel deze kansen kunnen verzilveren. Je werkt snel en efficiënt, bent positief ingesteld en vindt het leuk om onderdeel uit te maken van een succesvol, resultaatgericht team.

Daarnaast heb je:

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een commerciële binnendienst functie;
  • Ervaring in de recruitment sector, werving&selectie of uitzendwezen;
  • Sterke mondelinge en schriftelijke vaardigheden; 
  • Je bent creatief, daadkrachtig, nauwkeurig en een doener. 

Wat je krijgt

Zelfstandigheid, veel verantwoordelijkheid en alle ruimte voor initiatief, zijn elementen die je terug gaat vinden.

Je komt terecht in een organisatie die volop in beweging is. We innoveren en optimaliseren onze processen continu en staan altijd open voor suggesties en ideeën die hieraan bijdragen. We vinden het belangrijk dat je jezelf kunt zijn én we vieren onze successen! Je kunt rekenen op een:

  • Salarisindicatie is € 3000,- tot € 4000,- bruto per maand, afhankelijk van ervaring;
  • Een teambonus op basis van teamprestaties welke maandelijks wordt uitgekeerd;
  • Laptop en telefoon;
  • Hybride werken;
  • Premievrij pensioen; 
  • Mogelijkheid tot aankoop extra vakantiedagen;
  • Jaarlijks budget voor persoonlijke ontwikkeling; 
  • Een fantastische functie voor 20 tot 30 uur.

Meer weten? Solliciteer of neem voor meer informatie contact op met Janine Bos via j.bos@high-quality.nl of 06 82 74 94 17. We komen graag met je in contact!

Solliciteer nu!

We nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

En/of solliciteer met LinkedIn:

Waarom High Quality

High Quality is specialist in interim bemiddeling en werving & selectie van financieel, secretarieel en HR-personeel. Dit doen we al meer dan 20  jaar op onze eigen manier, en dat wordt gewaardeerd. 

Wij doen het namelijk anders. Bij veel recruitment organisaties ben je verantwoordelijk voor zowel sales als recruitment. Bij ons niet. Wij geloven dat iedereen ergens goed in is. En specifieke talenten heeft. We laten je dan ook graag doen waar je goed in bent.  Al onze processen zijn ingericht om jou te ondersteunen, zodat jij zo efficiënt mogelijk je werk kunt doen.

Onze missie is om in de komende jaren op een integere manier nog meer organisaties en professionals te helpen zo snel mogelijk met elkaar te verbinden. Kom jij ons helpen?

Neem contact op

Neem contact op

Wij helpen je graag.


of bel
023 - 206 1500