De secretariële professional die je zoekt. In 24 uur.

Lees meer over onze 5 garanties Gerard Zwart
Oprichter / Algemeen directeur, 21 jaar ervaring in recruitment.

Secretarieel personeel

High Quality is 20 jaar gespecialiseerd in de werving en bemiddeling van secretarieel personeel op MBO en HBO niveau. Geen vacature en organisatie is hetzelfde. Office managers, secretaresses, management assistentes, directiesecretaresses, personal assistants. Wij zijn er bekend mee. Niet alleen beschikken wij over vakinhoudelijke kennis, ook de markt kennen wij als geen ander. In de afgelopen jaren hebben wij in honderden secretariële functies bemiddeld voor meer dan 250 organisaties. Misschien wel meer.

Interim secretarieel personeel. Binnen 24 uur geregeld.

Secretariele detachering is de ideale oplossing voor extra ondersteuning tijdens vakantieperiodes, het opvullen van een zwangerschapsvervanging of het tijdelijk invullen van een vacature. Wij werken uitsluitend met secretariële talenten waar wij uitgebreide ervaring mee hebben. Kwaliteit en zekerheid zijn daarmee gegarandeerd. We zijn goed in wat we doen. Doorgaans is de eerste interimmer die we voorstellen in de roos.

> Onze werkwijze bij detachering en interim bemiddeling 

Werving & Selectie van secretarieel personeel. Binnen 10 dagen raak.

Je zoekt een secretarieel professional voor een vast contract. High Quality presenteert binnen 10 dagen de juiste kandidaat. We zijn snel en gaan voor goud: de ideale match. Onze meerwaarde zit hem in het voortraject. We gaan langs bij onze opdrachtgevers, zodat we precies weten wie we zoeken. Geregeld vissen we met andere bureaus in dezelfde vijver. Toch is de kandidaat die wij voorstellen vaak een aangename verrassing. 

> Onze werkwijze bij Werving en Selectie 

Onze garantie. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

High Quality investeert in echte secretariële talenten en hechte relaties. Altijd en onvoorwaardelijk een gouden resultaat. Veel dienstverleners geven geen garanties. High Quality wel. Wij zijn er altijd en onvoorwaardelijk. 

Er zijn 40 secretariële professionals beschikbaar


Secretarieel #CHILS16955

48 jaar | HBO opleiding | Parttime
Regio Almere Lelystad

Ik heb ervaring in functies als:
office manager, secretaresse

Secretarieel #CHIMB18458

43 jaar | HBO opleiding | Parttime
Regio Utrecht

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent, office manager

Secretarieel #CHIMB18563

29 jaar | HBO opleiding | Parttime
Regio Almere Lelystad

Ik heb ervaring in functies als:
office manager

Secretarieel #CHIGW13381

54 jaar | HBO opleiding | Parttime
Regio Rotterdam

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent, office manager, personal assistant

 

Er zijn 24 secretariële vacatures


Interim Bestuurssecretaresse

Amersfoort - Hybride | 28 uur | HBO | € 65 - € 70 per uur

Voor onze opdrachtgever, een bekende en grote branchevereniging in de zorg en gevestigd in Amersfoort, zijn wij op zoek naar een Interim Bestuussecretaresse voor 28 uur per week. Startdatum is bij voorkeur omstreeks 1 april 2023. Deze opdracht is ter overbrugging van een werving- en selectieprocedure en zal naar verwachting zo'n 3 maanden duren (met kans op verlenging)

Office Manager

Ouderkerk a/d Amstel | 32 - 24 uur | MBO | € 3000 - € 4000

Ben jij iemand die van nature een echte regelaar is en met gemak meerdere ballen in de lucht kan houden? Voor een gezellige en informele familiy office zijn we op zoek naar een Office Manager voor 24-32 uur per week. 

Servicedesk & Support Medewerker

Haarlem | 40 - 24 uur | HBO | € 2500 - € 3000

Voor onze klant in Haarlem zijn we op zoek naar een Servicedesk & Support Medewerker voor 24-40 uur per week. 

Neem contact op

Neem contact op

Wij helpen je graag.


of bel
023 - 206 1500