De secretariële professional die je zoekt. In 24 uur.

Lees meer over onze 5 garanties Gerard Zwart
Oprichter / Algemeen directeur, 21 jaar ervaring in recruitment.

Secretarieel personeel

High Quality is 20 jaar gespecialiseerd in de werving en bemiddeling van secretarieel personeel op MBO en HBO niveau in de Randstad. Geen vacature en organisatie is hetzelfde. Office managers, secretaresses, management assistentes, directiesecretaresses, personal assistants. Wij zijn er bekend mee. Niet alleen beschikken wij over vakinhoudelijke kennis, ook de markt kennen wij als geen ander. In de afgelopen jaren hebben wij in honderden secretariële functies bemiddeld voor meer dan 250 organisaties. Misschien wel meer.

Interim secretarieel personeel. Binnen 24 uur geregeld.

Secretariele detachering is de ideale oplossing voor extra ondersteuning tijdens vakantieperiodes, het opvullen van een zwangerschapsvervanging of het tijdelijk invullen van een vacature. Wij werken uitsluitend met secretariële talenten waar wij uitgebreide ervaring mee hebben. Kwaliteit en zekerheid zijn daarmee gegarandeerd. We zijn goed in wat we doen. Doorgaans is de eerste interimmer die we voorstellen in de roos.

> Onze werkwijze bij detachering en interim bemiddeling 

Werving & Selectie van secretarieel personeel. Binnen 10 dagen raak.

Je zoekt een secretarieel professional voor een vast contract. High Quality presenteert binnen 10 dagen de juiste kandidaat. We zijn snel en gaan voor goud: de ideale match. Onze meerwaarde zit hem in het voortraject. We gaan langs bij onze opdrachtgevers, zodat we precies weten wie we zoeken. Geregeld vissen we met andere bureaus in dezelfde vijver. Toch is de kandidaat die wij voorstellen vaak een aangename verrassing. 

> Onze werkwijze bij Werving en Selectie 

Onze garantie. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

High Quality investeert in echte secretariële talenten en hechte relaties. Altijd en onvoorwaardelijk een gouden resultaat. Veel dienstverleners geven geen garanties. High Quality wel. Wij zijn er altijd en onvoorwaardelijk. 

Er zijn 220 secretariële professionals beschikbaar


Secretarieel #CHIYE14760

47 jaar | HBO opleiding | Parttime
Regio Bergen op Zoom Breda

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent, receptioniste telefoniste, hoofd secretariaat, office manager

Secretarieel #CHIGW12839

50 jaar | MBO opleiding | Parttime
Regio Haarlem

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent, office manager, senior secretaresse

Secretarieel #CHIHH14480

25 jaar | MBO opleiding | Parttime
Regio Rotterdam

Ik heb ervaring in functies als:
receptioniste telefoniste, Starter, secretaresse

Secretarieel #CHIHH14710

50 jaar | MBO opleiding | Parttime
Regio Den Haag

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent, office manager, secretaresse

 

Er zijn 10 secretariële vacatures


Commercieel Administratief Medewerker

Amsterdam | 32 uur | HBO | € 2700 - € 3100

Voor onze klant, een consultancy in Amsterdan, zijn we op zoek naar een Commercieel Administratief Medewerker voor 32 uur per week.

Office Manager

Amsterdam | 24 uur | MBO | € 2500 - € 3200

Voor onze klant in Amsterdam zijn we op zoek naar een Office Manager voor 24 uur per week.

Interim Secretaresse

Utrecht | 32 - 40 uur | HBO - MBO | € 50 - € 55 per uur

Voor een bekend adviesbureau in Utrecht zijn wij op zoek naar meerdere Interim Secretaresses voor 32 - 40 uur per week. Start is zo snel mogelijk en deze opdracht naar verwachting een half jaar duren.

Neem contact op

Neem contact op

Wij helpen je graag.


of bel
023 - 206 1500