De secretariële professional die je zoekt. In 24 uur.

Lees meer over onze 5 garanties Gerard Zwart
Oprichter / Algemeen directeur, 23 jaar ervaring in recruitment.

Specialist in secretarieel personeel

High Quality is in de afgelopen 25 jaar specialist geworden in de werving van secretarieel personeel op MBO en HBO niveau. Office managers, secretaresses, management assistentes, directiesecretaresses, bestuurssecretaresses in sectoren als MKB, zorg, onderwijs, gemeente, overheid, non-profit, zakelijke dienstverlening. Wij zijn er bekend mee. Niet alleen beschikken wij over vakinhoudelijke kennis, ook de markt kennen wij als geen ander. In de afgelopen 25 jaar hebben wij in honderden secretariële functies bemiddeld voor meer dan 250 organisaties. Misschien wel meer.

Interim secretarieel personeel. Binnen 24 uur geregeld.

Een ervaren interim secretariele specialist is de ideale oplossing voor extra ondersteuning tijdens vakantieperiodes, het opvullen van een zwangerschapsvervanging of het tijdelijk invullen van een vacature. Wij werken uitsluitend met secretariële professionals waar wij uitgebreide ervaring mee hebben. Zeer ervaren professionals die door hun ruime interim ervaring in de eerste week al van toegevoegde waarde zijn. Kwaliteit en zekerheid zijn daarmee gegarandeerd. We zijn goed in wat we doen. Doorgaans is de eerste interimmer die we voorstellen in de roos.

> Onze werkwijze bij detachering en interim bemiddeling 

Werving & Selectie van secretarieel personeel. Binnen 10 dagen raak.

Je zoekt een secretarieel professional voor een vast contract. High Quality presenteert binnen 10 dagen de juiste kandidaat. We zijn snel en gaan voor goud: de ideale match. Onze meerwaarde zit hem in het voortraject. We gaan langs bij onze opdrachtgevers, zodat we precies weten wie we zoeken. Geregeld vissen we met andere bureaus in dezelfde vijver. Toch is de kandidaat die wij voorstellen vaak een aangename verrassing. 

> Onze werkwijze bij Werving en Selectie 

Onze garantie. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

High Quality investeert in echte secretariële talenten en hechte relaties. Altijd en onvoorwaardelijk een gouden resultaat. Veel dienstverleners geven geen garanties. High Quality wel. Wij zijn er altijd en onvoorwaardelijk. 

Er zijn 39 secretariële professionals beschikbaar


#CHIMB28570

38 jaar | HBO opleiding | Parttime
Regio Alkmaar

Ik heb ervaring in functies als:
Management Assistente, directiesecretaresse

#CHIMD23377

45 jaar | HBO opleiding | Parttime
Regio Eindhoven

Ik heb ervaring in functies als:
Management Assistente, directiesecretaresse, personal assistant

#CHISW28024

HBO opleiding | Parttime
Regio Hoofddorp

Ik heb ervaring in functies als:
Project Management Officer PMO, office manager

#CHISW29101

HBO opleiding | Parttime
Regio Rotterdam

Ik heb ervaring in functies als:
Management Assistente, directiesecretaresse

Er zijn 18 secretariële vacatures


Management Assistent

Harderwijk | 32 - 40 uur | HBO | € 3500 - € 4300

Ben je graag de spil binnen een organisatie en ben je communicatief vaardig? Voor bpfBOUW in Harderwijk zijn we op zoek naar een Management Assistent voor 32-40 uur per week. 

Management Assistent

Amsterdam | 28 - 36 uur | MBO | € 3200 - € 3700

Vorm je graag een spil van een organisatie en is je helikopterview uitstekend? Voor de GGZ InGeest in Amsterdam zijn we op zoek naar een Management Assisistent voor 28-36 uur per week.

Office Manager / Bureaumedewerker

Utrecht | 32 - 40 uur | MBO | € 3500 - € 4300

Ben jij iemand die graag een breed takenpakket heeft en energie krijgt van zaken goed geregeld krijgen? Voor Schoolleidersregister PO in Utrecht zijn we op zoek naar een Office Manager/ Bureaumedewerker voor 32-38 uur per week. 

Neem contact op

Neem contact op

Wij helpen je graag.


of bel
023 - 206 1500