De secretariële professional die je zoekt. In 24 uur.

Lees meer over onze 5 garanties Gerard Zwart
Oprichter / Algemeen directeur, 21 jaar ervaring in recruitment.

Secretarieel personeel

High Quality is 20 jaar gespecialiseerd in de werving en bemiddeling van secretarieel personeel op MBO en HBO niveau in de Randstad. Geen vacature en organisatie is hetzelfde. Office managers, secretaresses, management assistentes, directiesecretaresses, personal assistants. Wij zijn er bekend mee. Niet alleen beschikken wij over vakinhoudelijke kennis, ook de markt kennen wij als geen ander. In de afgelopen jaren hebben wij in honderden secretariële functies bemiddeld voor meer dan 250 organisaties. Misschien wel meer.

Interim secretarieel personeel. Binnen 24 uur geregeld.

Secretariele detachering is de ideale oplossing voor extra ondersteuning tijdens vakantieperiodes, het opvullen van een zwangerschapsvervanging of het tijdelijk invullen van een vacature. Wij werken uitsluitend met secretariële talenten waar wij uitgebreide ervaring mee hebben. Kwaliteit en zekerheid zijn daarmee gegarandeerd. We zijn goed in wat we doen. Doorgaans is de eerste interimmer die we voorstellen in de roos.

> Onze werkwijze bij detachering en interim bemiddeling 

Werving & Selectie van secretarieel personeel. Binnen 10 dagen raak.

Je zoekt een secretarieel professional voor een vast contract. High Quality presenteert binnen 10 dagen de juiste kandidaat. We zijn snel en gaan voor goud: de ideale match. Onze meerwaarde zit hem in het voortraject. We gaan langs bij onze opdrachtgevers, zodat we precies weten wie we zoeken. Geregeld vissen we met andere bureaus in dezelfde vijver. Toch is de kandidaat die wij voorstellen vaak een aangename verrassing. 

> Onze werkwijze bij Werving en Selectie 

Onze garantie. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

High Quality investeert in echte secretariële talenten en hechte relaties. Altijd en onvoorwaardelijk een gouden resultaat. Veel dienstverleners geven geen garanties. High Quality wel. Wij zijn er altijd en onvoorwaardelijk. 

Er zijn 41 secretariële professionals beschikbaar


Secretarieel #CHIGW16575

46 jaar | HBO opleiding | Parttime
Regio Den Haag

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent, personal assistant, secretaresse Raad van Bestuur

Secretarieel #CHIR15008

49 jaar | MBO opleiding | Parttime
Regio Rotterdam

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent, personal assistant, secretaresse

Secretarieel #CHIR13393

45 jaar | HBO opleiding | Parttime
Regio Den Haag

Ik heb ervaring in functies als:
personal assistant

Secretarieel #CHIBF16260

27 jaar | MBO opleiding | Parttime
Regio Amsterdam

Ik heb ervaring in functies als:
receptioniste telefoniste, Starter, junior secretaresse

 

Er zijn 18 secretariële vacatures


Secretaresse Raad van Bestuur

Amersfoort | 32 - 36 uur | HBO | € 2700 - € 4250

Voor Beweging 3.0, een grote zorginstelling in Amersfoort, zijn wij op zoek naar een Secretaresse Raad van Bestuur voor 32 - 36 uur per week.

Secretaresse

Amersfoort | 32 - 40 uur | MBO | € 3000 - € 3500

Voor Adfiz, de branchevereniging van onafhankelijke financieel adviseurs en gevestigd in Amersfoort, zijn wij op zoek naar een Secretaresse voor 32 - 40 uur per week.

Bestuurssecretaris

Leiden en grotendeels remote | 24 uur | HBO | € 65 - € 70 per uur

Voor een publieke organisatie in de omgeving van Leiden zijn wij op zoek naar een bestuurssecretaris voor 24 uur per week, verdeeld over 4 dagen. Deze opdracht is ter vervanging van ziekte en zal 3 maanden duren met optie tot verlenging. Start begin januari.

Neem contact op

Neem contact op

Wij helpen je graag.


of bel
023 - 206 1500