De secretariële professional die je zoekt. In 24 uur.

Lees meer over onze 5 garanties Gerard Zwart
Oprichter / Algemeen directeur, 21 jaar ervaring in recruitment.

Secretarieel personeel

High Quality is 20 jaar gespecialiseerd in de werving en bemiddeling van secretarieel personeel op MBO en HBO niveau in de Randstad. Geen vacature en organisatie is hetzelfde. Office managers, secretaresses, management assistentes, directiesecretaresses, personal assistants. Wij zijn er bekend mee. Niet alleen beschikken wij over vakinhoudelijke kennis, ook de markt kennen wij als geen ander. In de afgelopen jaren hebben wij in honderden secretariële functies bemiddeld voor meer dan 250 organisaties. Misschien wel meer.

Interim secretarieel personeel. Binnen 24 uur geregeld.

Secretariele detachering is de ideale oplossing voor extra ondersteuning tijdens vakantieperiodes, het opvullen van een zwangerschapsvervanging of het tijdelijk invullen van een vacature. Wij werken uitsluitend met secretariële talenten waar wij uitgebreide ervaring mee hebben. Kwaliteit en zekerheid zijn daarmee gegarandeerd. We zijn goed in wat we doen. Doorgaans is de eerste interimmer die we voorstellen in de roos.

> Onze werkwijze bij detachering en interim bemiddeling 

Werving & Selectie van secretarieel personeel. Binnen 10 dagen raak.

Je zoekt een secretarieel professional voor een vast contract. High Quality presenteert binnen 10 dagen de juiste kandidaat. We zijn snel en gaan voor goud: de ideale match. Onze meerwaarde zit hem in het voortraject. We gaan langs bij onze opdrachtgevers, zodat we precies weten wie we zoeken. Geregeld vissen we met andere bureaus in dezelfde vijver. Toch is de kandidaat die wij voorstellen vaak een aangename verrassing. 

> Onze werkwijze bij Werving en Selectie 

Onze garantie. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

High Quality investeert in echte secretariële talenten en hechte relaties. Altijd en onvoorwaardelijk een gouden resultaat. Veel dienstverleners geven geen garanties. High Quality wel. Wij zijn er altijd en onvoorwaardelijk. 

Er zijn 45 secretariële professionals beschikbaar


Secretarieel #CHIGW15128

52 jaar | MBO opleiding | Parttime
Regio Bergen op Zoom

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent, office manager, personal assistant

Secretarieel #CHIGW13293

62 jaar | HBO opleiding | Parttime
Regio Amsterdam

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent, personal assistant, secretaresse Raad van Bestuur

Secretarieel #CHIGW16413

57 jaar | HBO opleiding | Parttime
Regio Utrecht

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent, personal assistant, secretaresse Raad van Bestuur

 

Er zijn 18 secretariële vacatures


Servicedesk Medewerker

Amsterdam | 32 - 40 uur | MBO | € 2500 - € 3000

Voor onze klant ASN Autoschade in Amsterdam zijn we op zoek naar een enthousiaste Servicedesk Medewerker voor 32-40 uur per week.

Consultant Interim Management Support solutions

Hybride / Hoofddorp | 40 uur | WO - HBO | € 2400 - € 2900

De vraag naar de juiste interim Management Support professional is bij ons enorm groot. Deze vraag willen wij graag goed, snel en kwalitatief blijven faciliteren. Wij zoeken daarom uitbreiding van ons geweldig team. Als consultant Interim Management Support Solutions krijg je daarin meerdere uitdagingen en verantwoordelijkheden.  

Servicedesk & Support Medewerker

Haarlem | 40 - 24 uur | HBO | € 2300 - € 2800

Voor onze klant in Haarlem zijn we op zoek naar een Servicedesk & Support Medewerker voor 24-40 uur per week. 

Neem contact op

Neem contact op

Wij helpen je graag.


of bel
023 - 206 1500