De secretariële professional die je zoekt. In 24 uur.

Lees meer over onze 5 garanties Gerard Zwart
Oprichter / Algemeen directeur, 21 jaar ervaring in recruitment.

Secretarieel personeel

High Quality is 20 jaar gespecialiseerd in de werving en bemiddeling van secretarieel personeel op MBO en HBO niveau. Geen vacature en organisatie is hetzelfde. Office managers, secretaresses, management assistentes, directiesecretaresses, personal assistants. Wij zijn er bekend mee. Niet alleen beschikken wij over vakinhoudelijke kennis, ook de markt kennen wij als geen ander. In de afgelopen jaren hebben wij in honderden secretariële functies bemiddeld voor meer dan 250 organisaties. Misschien wel meer.

Interim secretarieel personeel. Binnen 24 uur geregeld.

Secretariele detachering is de ideale oplossing voor extra ondersteuning tijdens vakantieperiodes, het opvullen van een zwangerschapsvervanging of het tijdelijk invullen van een vacature. Wij werken uitsluitend met secretariële talenten waar wij uitgebreide ervaring mee hebben. Kwaliteit en zekerheid zijn daarmee gegarandeerd. We zijn goed in wat we doen. Doorgaans is de eerste interimmer die we voorstellen in de roos.

> Onze werkwijze bij detachering en interim bemiddeling 

Werving & Selectie van secretarieel personeel. Binnen 10 dagen raak.

Je zoekt een secretarieel professional voor een vast contract. High Quality presenteert binnen 10 dagen de juiste kandidaat. We zijn snel en gaan voor goud: de ideale match. Onze meerwaarde zit hem in het voortraject. We gaan langs bij onze opdrachtgevers, zodat we precies weten wie we zoeken. Geregeld vissen we met andere bureaus in dezelfde vijver. Toch is de kandidaat die wij voorstellen vaak een aangename verrassing. 

> Onze werkwijze bij Werving en Selectie 

Onze garantie. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

High Quality investeert in echte secretariële talenten en hechte relaties. Altijd en onvoorwaardelijk een gouden resultaat. Veel dienstverleners geven geen garanties. High Quality wel. Wij zijn er altijd en onvoorwaardelijk. 

Er zijn 20 secretariële professionals beschikbaar


Secretarieel #CHIMB18160

35 jaar | WO opleiding | Parttime
Regio Utrecht

Ik heb ervaring in functies als:
administratief medewerker, office manager

Secretarieel #CHIR14154

37 jaar | HBO opleiding | Parttime
Regio Utrecht

Ik heb ervaring in functies als:
administratief medewerker, office manager, projectsecretaresse

 

Er zijn 17 secretariële vacatures


Officemanager/ Directiesecretaresse

Utrecht | 32 - 36 uur | MBO - HBO | € 3200 - € 3750

Voor onze opdrachtgever, een kleine NGO en gevestigd in Utrecht, zijn wij op zoek naar een energieke en enthousiaste Officemanager / Directiesecretaresse voor 32 - 36 uur per week.

Interim Managementassistent

Regio Leiden | 32 - 24 uur | MBO - HBO | € 60 - € 65 per uur

Voor een onderwijsinstelling in de regio Leiden zoeken wij een Interim Management Assistent die 5 onderzoeksgroepen gaat ondersteunen voor 24-32 uur per week. Opdracht is per januari voor 6 maanden ter vervanging van zwangerschapsverlof.

Support Medewerker

Haarlem | 32 - 40 uur | MBO | € 2500

Voor onze relatie Ximedes in Haarlem zijn we op zoek naar een Support Medewerker voor 32-40 uur per week. 

Neem contact op

Neem contact op

Wij helpen je graag.


of bel
023 - 206 1500