De secretariële professional die je zoekt. In 24 uur.

Lees meer over onze 5 garanties Gerard Zwart
Oprichter / Algemeen directeur, 21 jaar ervaring in recruitment.

Secretarieel personeel

High Quality is 20 jaar gespecialiseerd in de werving en bemiddeling van secretarieel personeel op MBO en HBO niveau in de Randstad. Geen vacature en organisatie is hetzelfde. Office managers, secretaresses, management assistentes, directiesecretaresses, personal assistants. Wij zijn er bekend mee. Niet alleen beschikken wij over vakinhoudelijke kennis, ook de markt kennen wij als geen ander. In de afgelopen jaren hebben wij in honderden secretariële functies bemiddeld voor meer dan 250 organisaties. Misschien wel meer.

Interim secretarieel personeel. Binnen 24 uur geregeld.

Secretariele detachering is de ideale oplossing voor extra ondersteuning tijdens vakantieperiodes, het opvullen van een zwangerschapsvervanging of het tijdelijk invullen van een vacature. Wij werken uitsluitend met secretariële talenten waar wij uitgebreide ervaring mee hebben. Kwaliteit en zekerheid zijn daarmee gegarandeerd. We zijn goed in wat we doen. Doorgaans is de eerste interimmer die we voorstellen in de roos.

> Onze werkwijze bij detachering en interim bemiddeling 

Werving & Selectie van secretarieel personeel. Binnen 10 dagen raak.

Je zoekt een secretarieel professional voor een vast contract. High Quality presenteert binnen 10 dagen de juiste kandidaat. We zijn snel en gaan voor goud: de ideale match. Onze meerwaarde zit hem in het voortraject. We gaan langs bij onze opdrachtgevers, zodat we precies weten wie we zoeken. Geregeld vissen we met andere bureaus in dezelfde vijver. Toch is de kandidaat die wij voorstellen vaak een aangename verrassing. 

> Onze werkwijze bij Werving en Selectie 

Onze garantie. Wij zijn pas tevreden als u dat bent.

High Quality investeert in echte secretariële talenten en hechte relaties. Altijd en onvoorwaardelijk een gouden resultaat. Veel dienstverleners geven geen garanties. High Quality wel. Wij zijn er altijd en onvoorwaardelijk. 

Er zijn 93 secretariële professionals beschikbaar


Secretarieel #CHIBA1216

47 jaar | MBO opleiding | Parttime
Regio Amsterdam

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent, office manager, personal assistant

Secretarieel #CHIZ11116

57 jaar | HBO opleiding | Fulltime
Regio Apeldoorn Nijmegen

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent

Secretarieel #CHIGW13724

43 jaar | MBO opleiding | Parttime
Regio Almere Lelystad

Ik heb ervaring in functies als:
Juridisch secretaresse, directiesecretaresse management assistent, secretaresse

Secretarieel #CHIR15204

63 jaar | MBO opleiding | Parttime
Regio Hilversum Amersfoort

Ik heb ervaring in functies als:
directiesecretaresse management assistent, personal assistant, senior secretaresse

 

Er zijn 9 secretariële vacatures


Management Assistent

Rotterdam | 32 - 40 uur | HBO - MBO | € 3000 - € 4000

Voor Jupiter Techniek, gevestigd in Rotterdam, zijn wij op zoek naar een Management Assistent voor 32 - 40 uur per week.

Interim Management Assistent

Omgeving Utrecht / thuis | 32 - 24 uur | HBO | € 55 - € 60 per uur

Voor een grote gemeente in het midden van het land zijn wij per direct op zoek naar een Interim Management Assistent voor 24 - 32 uur per week. Start is zo snel mogelijk en deze opdracht zal tenminste 2 maanden duren.

Commercieel Administratief Medewerker

Amsterdam | 32 uur | HBO | € 2700 - € 3100

Voor onze klant, een consultancy in Amsterdan, zijn we op zoek naar een Commercieel Administratief Medewerker voor 32 uur per week.

Neem contact op

Neem contact op

Wij helpen je graag.


of bel
023 - 206 1500