De medewerker Zorgadministratie die je zoekt. In 24 uur.

Lees meer over onze 5 garanties Guido Weltevreden
Managing Director, >250 functies ingevuld

Jouw zorgadministratie draaiende houden.

Het goed onderhouden van de zorgadministratie is een complexe, tijdrovende zaak en daarnaast een cruciaal proces voor het bieden van gedegen zorg. Het vinden van medewerkers met ervaring in zorgadministratie kan een uitdaging zijn. Zeker in een competitieve arbeidsmarkt. High Quality heeft in 25 jaar tijd een groot netwerk van ervaren professionals binnen de zorgsector en zorgadministratie opgebouwd die kunnen ondersteunen in tijden van drukte en ondercapaciteit.  

Is jouw zorgadministratie gedeeltelijk ondergebracht bij de medisch secretaresse? Wij hebben geruime ervaring met het werven van tijdelijke en vaste secretariële professionals.  

Specialisten zorgadministratie 

Door onze snelle en kwalitatieve dienstverlening kunnen we op korte termijn geschikte medewerkers voor jou vinden. Onze kandidaten hebben ervaring met DBC systematiek, algeheel registreren en factureren van zorg en verschillende financieringsvormen (Wlz, Wmo, Jw, pgb, Zvw). Daarnaast is er kennis van uiteenlopende applicaties en EPD’s (denk aan HiX, Nedap ONS, Emma en User).  

Opdrachtgevers in de zorg

Zorgprestatiemodel 

Met de komst van het zorgprestatiemodel in de geestelijke- en forensische gezondheidszorg is de complexiteit in de financieringsstromen binnen de zorgsector toegenomen. Daarom is het prettig om de juiste kandidaten met relevante ervaring aan te kunnen trekken. Het netwerk van High Quality bestaat uit kandidaten met een grote verscheidenheid aan zorgachtergronden. VVT, GGZ, ziekenhuis, gehandicaptenzorg, jeugdzorg, verzorgingshuizen en verpleeghuizen; wij helpen je bij het vinden van de juiste kandidaat. 

Passende competenties

De medewerker DBC of zorgadministratie dient nauwkeurig te werk te gaan, analytisch sterk te zijn en goed om te kunnen gaan met deadlines. Daarom worden kandidaten bij ons zorgvuldig gescreend in een persoonlijk gesprek.  

Interim & vast 

Neem vandaag nog contact met ons op voor een kosteloos en vrijblijvend advies. Bij een geslaagde interim bemiddeling hanteren wij een marge van 17 euro per uur, voor vaste werving een bemiddelingstarief van 23% op basis van een fulltime bruto jaarsalaris. Weten wij je niet te helpen, dan brengen wij geen kosten in rekening. 

Neem contact met ons op Bekijk onze beoordelingen

Neem contact op

Neem contact op

Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.


of bel
023 - 206 1500

Uw selectie ()

Je hebt nog geen kandidaten geselecteerd
Bekijk beschikbare professionals