Het is onze missie om organisaties en professionals zo snel mogelijk, op een integere manier met elkaar te verbinden. Daar hebben we hulp bij nodig. Jouw hulp. Ben je studerend en op zoek naar een leuke bijbaan? Dan komen wij ook graag in contact met jou. In deze functie zijn wij op zoek naar parttime telefonische talenten voor in ieder geval 8 tot 10 uur per week, waar mogelijk meer.
Het COA vangt sinds 1994 asielzoekers op in opvangcentra, waar we basisvoorzieningen en begeleiding bieden richting hun toekomst in Nederland of daarbuiten. Als Business Controller vertaal je de begroting vanuit het ministerie naar een doelmatige COA-begroting en adviseer je het management over Planning & Control. Je signaleert kansen, risico’s en afwijkingen, en denkt proactief mee over bijsturing. Binnen het team Business Control werk je nauw samen met collega’s en andere disciplines. We bieden je veel vrijheid, ruimte voor eigen inbreng en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Duurzame inzetbaarheid, diversiteit en samenwerking staan daarbij centraal.
Je wordt financieel-administratief medewerker met een brede rol waarin je ook HR-taken oppakt. Je werkt in een groeiend, informeel bedrijf in Weert, waar je veel verantwoordelijkheid krijgt en jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team is ambitieus en betrokken, en je werkt voornamelijk op kantoor met incidenteel thuiswerken.
Voor een NGO in Den Haag zijn wij op zoek naar een Interim Secretaresse Raad van Bestuur 36 uur per week (4x9). Start is zo snel mogelijk en naar verwachting zal deze opdracht minimaal 3 maanden duren (met kans op verlenging).
Wij zijn op zoek naar een toegewijde en nauwkeurige financial controller voor 24 tot 32 uur per week om ons team in Rotterdam te versterken. In deze rol ondersteun je onze financiële processen en draag je bij aan de nauwkeurigheid, transparantie en efficiëntie van onze administratie. Je werkt nauw samen met interne teams en externe accountants om te zorgen voor naleving van Dutch GAAP en interne richtlijnen. Een goede beheersing van zowel Nederlands als Engels is vereist.
Heb jij een financiële / administratieve achtergrond en een goed gevoel voor cijfers? Ben je daarnaast op zoek naar een uitdagende baan binnen een dynamische en internationaal georiënteerde organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor Flower Trade Consult in Aalsmeer zijn wij op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker voor 24 - 40 uur per week.
Ben jij een financieel talent met een stevige basis maar nog niet uitgeleerd? Heb jij de ambitie om door te groeien in een leidinggevende rol én de mentaliteit om écht stappen te zetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een internationaal opererende handelsorganisatie en gevestigd in de Kwakel zoeken wij een fulltime Finance Manager.
Ben jij een proactieve, georganiseerde en energieke Management Assistent die graag ontzorgt, vooruitdenkt en snel schakelt tussen verschillende prioriteiten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor Asset Adviseurs, een verduurzamingssspecialist en gevestigd in het centrum van Eindhoven, zijn wij op zoek naar een Management Assistent voor 16 - 24 uur per week.
Voor een organisatie in Sittard zijn wij op zoek naar een financieel medewerker. Deze publieke organisatie is actief binnen de regio en levert een belangrijke bijdrage aan een schone en duurzame leefomgeving. Je komt terecht in een professioneel en collegiaal team waar betrouwbaarheid, samenwerking en verantwoordelijkheid centraal staan.
Je ontvangt een salaris tussen de €3.200 en €4.600 bruto per maand, afhankelijk van kennis en ervaring, met daarbij goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Voor een internationale organisatie met een informele MKB-mentaliteit zoeken we een zelfstandige en allround HR Adviseur (24–32 uur) die verantwoordelijk wordt voor het HR-beleid in zowel Nederland als België. Je schakelt direct met de directie, krijgt veel ruimte voor eigen initiatief en werkt in een dynamische, internationale context. Ervaring met Nederlands arbeidsrecht is vereist; kennis van het Belgische recht is een pré. Standplaats: Amersfoort, hybride werken mogelijk.
Voor een maatschappelijk betrokken organisatie zoeken wij een ervaren Management Assistent ter ondersteuning van de directie. Jij bent het organisatorisch anker binnen de organisatie, zorgt dat afspraken en processen soepel verlopen, en schakelt moeiteloos tussen vertrouwelijke documenten, ad-hoc verzoeken en een strak geplande agenda.
Voor onze relatie in Amsterdam zijn wij per direct op zoek naar een Interim Manager Buurtteam voor 6 maanden. De opdracht is 32 - 36 uur per week. De opdracht kan deels hybride uitgevoerd worden.
Voor onze opdrachtgever, een publieke instelling in Den Haag, zijn wij op zoek naar een Interim Financial Controller voor zo'n 4 tot 6 maanden. De eerste gesprekken bij de opdrachtgever zullen in de tweede helft van augustus plaatsvinden en de startdatum zal begin september zijn.
Vind jij het leuk om meerdere ballen in de lucht te houden en ben jij dol op het oplossen van puzzels? Werk je daarnaast gestructureerd en wil je graag onderdeel uitmaken van een administratieve afdeling die de ruggengraat vormt van de organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor Hogewoning, een internationale importeur van woonaccessoires en gevestigd in Rijnsburg, zijn wij op zoek naar een Logistiek Administratief Medewerker voor 32 - 40 uur per week.
Ben jij op zoek naar een zeer breed takkenpakket? Word je daarnaast gelukkig van een soepel lopende organisatie en zit regelen, plannen en organiseren je in het bloed? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor TEAM ED, een zorgorganisatie actief in het Sociaal Domein en gevestigd in Amsterdam (Nieuwe Keizersgracht), zijn wij op zoek naar een enthousiaste en zelfstandige Management Assistent voor 24 - 32 uur per week.
Ter overbrugging van een zwangerschapsverlof zijn we per eind augustus op zoek naar een Interim Administrateur voor 32 uur per week. De opdracht kan 1 dag per week hybride uitgevoerd worden.
Ben je van de korte lijnen en ga jij aan van een cultuur 'niet lullen maar poetsen'? Voor Jan de Wit Group in Haarlem zijn we op zoek naar een HR Generalist voor 24-32 uur per week.
Zit plannen, regelen en organiseren je in het bloed? Ben jij daarnaast een ondersteuner pur sang en vind je het leuk om een breed takenpakket te hebben? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor Fleet Insurance in Haarlem zijn wij op een enthousiaste Officemanager voor 24 - 40 uur per week.
Wil jij bijdragen aan een zorgorganisatie die in control is en ben jij in staat om een nieuwe functie binnen een organisatie vorm te geven en ben jij 24 - 32 uur per week beschikbaar? Dan is deze vacature zeker iets voor jou.
Voor onze opdrachtgever, een onderwijsinstelling in de omgeving Rotterdam, zijn wij op zoek naar een Interim Financial Accountant voor 32 - 40 uur per week. Start is vanaf het nieuwe schooljaar en deze opdracht zal tenminste duren tot eind 2025 (met kans op verlenging).
Ben jij een ervaren bestuurssecretaresse of directieassistent met visie, overzicht en daadkracht? Opereren op het hoogste niveau binnen een dynamische organisatie waarin je echt verschil maakt? Dan is dit jouw kans. Wij zoeken iemand voor 32 - 36 uur per week in Eindhoven, waarbij 4 x 9 werken mogelijk is.
Voor Claudia de Graauw Effectmeting en Doelbereik zijn wij op zoek naar een Beleidsonderzoeker (28-36 uur p/w). In een klein en enthousiast team krijg jij de mogelijkheid om alle facetten van onderzoek op te pakken en organisaties in de publieke sector verder te helpen met het maken van impact en vormen van effectief en efficient beleid.
Ben jij secuur, proactief en goed met cijfers? En zoek je een baan in een teamgerichte organisatie? Voor onze relatie in Zwolle zijn we op zoek naar een Medewerker Debiteurenbeheer voor 32-40 uur per week.
Voor een groeiende organisatie in de regio Den Haag zoeken wij een crediteurenbeheerder voor 32 tot 40 uur per week. Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van inkomende facturen, het beheren van de crediteurenadministratie en het oplossen van verschillen. Heb jij een financiële opleiding, 0 tot 3 jaar ervaring en werk je nauwkeurig? Dan is dit een mooie kans om jezelf verder te ontwikkelen binnen een informeel en professioneel team.
Wij zijn een toonaangevende recruitmentorganisatie gespecialiseerd in interim bemiddeling en werving & selectie van financieel, secretarieel, HR en publiek. Met meer dan 25 jaar ervaring verbinden wij dagelijks professionals met toonaangevende opdrachtgevers in zowel de private als publieke sector. We werken vanuit onze kantoren in Hoofddorp en Eindhoven, en combineren snelheid, persoonlijke aandacht, betrokkenheid en integriteit in alles wat we doen.
Werk je graag binnen een internationaal opererende organisatie, maar wel in een klein en informeel team? Voor onze relatie in Dronten zijn we op zoek naar een Assistent Project Controller voor 32 uur per week.
Je komt terecht bij een innovatieve en maatschappelijk betrokken organisatie die zich landelijk inzet binnen de zorg- en dienstverleningssector. Vernieuwing en betrouwbaarheid staan centraal. De finance-afdeling is professioneel en compact, met korte lijnen en directe samenwerking met control en het management. Binnen het team heerst een informele sfeer, met veel ruimte voor initiatief, verantwoordelijkheid en procesverbetering.
Interessante Junior Business Controller vacature voor 32 tot 40 uur per week voor een professional met enkele jaren ervaring. In deze rol ben je verantwoordelijk voor meerdere werkmaatschappijen en fungeer je als sparringpartner voor het management en de directie. Je komt terecht bij een van de snelst groeiende softwarebedrijven van Europa, waar volop ruimte is voor ontwikkeling en concrete doorgroeimogelijkheden.
Als Management Assistent ben jij de spil achter de schermen die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt. Je ondersteunt de CEO en het directieteam in een dynamische en internationale werkomgeving. Je regelt agenda’s, plant reizen, bereidt vergaderingen voor en zorgt dat iedereen op het juiste moment over de juiste informatie beschikt. Tegelijkertijd bied je ook persoonlijke ondersteuning waar nodig. Jij houdt het overzicht, werkt zelfstandig, denkt vooruit en weet als geen ander hoe je rust en structuur brengt in een drukke dag. Je werkt in een organisatie die professionaliteit en samenwerking waardeert en waar ruimte is voor eigen initiatief, ontwikkeling en groei.
For an international trading company in the logistics sector, we are looking for a Finance Supervisor (32–40 hours). Are you ready to take the next step in your financial career? In this role, you’ll be responsible for reporting, control, and strategic financial support. Perfect for someone with 0–3 years of experience who’s ready to grow in a dynamic and professional environment.
Voor een toonaangevende speler binnen de juridische dienstverlening zijn wij op zoek naar een ervaren en nauwkeurige Billing Specialist. Het gaat om een internationale organisatie met meerdere vestigingen in binnen- en buitenland en een sterk professionele cultuur. Binnen het Finance team – bestaande uit 22 collega’s – krijg je de kans om een belangrijke rol te spelen in het facturatieproces, waarbij kwaliteit, samenwerking en digitalisering centraal staan.
Word jij enthousiast van een vlekkeloze financiële administratie en werk je graag binnen een hecht team? Voor Volvo Financial Services in Beesd zijn we op zoek naar een Junior Financial Accountant voor 40 uur per week.
Zit plannen, regelen en organiseren je in het bloed? Vind je het daarnaast leuk om te werken bij een organisatie die het maatschappelijke belang dient? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor de Alliantie, een grote woningcorporatie in Hilversum, zijn wij op zoek naar een Directiesecretaresse voor 32 - 36 uur per week.
For a dynamic international trading company headquartered in Amsterdam’s Zuidas, we are looking for an experienced Accounts Payable Accountant for 24-32 hours a week.
Wil jij met jouw data- en systeemkennis bijdragen aan betrouwbare financiële rapportages? Deze organisatie in Nijmegen zoekt een Finance Data en Proces Analist die met scherp oog voor datastromen, systemen en procesoptimalisatie zorgt dat onze externe rapportages altijd kloppen. In deze rol speel je een sleutelrol in het verbinden van bronsystemen, financiële administratie (AFAS) en rapportagetools (zoals Tagetik) – allemaal gericht op kwaliteit, compliance en efficiëntie.
Veel ervaring in het ondersteunen van teams en management en werk je graag binnen een maatschappelijke organisatie? Voor GGZ inGeest in Amsterdam zijn we op zoek naar een Directiesecretaresse voor 32-36 uur per week.
Ardena breidt haar financiële expertise lokaal uit en zoekt een Business Controller in Oss om deze transitie vorm te geven. In deze nieuwe rol krijg je de ruimte om financiële processen op te zetten en de sturing te verfijnen. Je werkt direct samen met Corporate Finance en het lokale management om strategische en operationele beslissingen te ondersteunen.
Financial Reporting Lead – Maak impact in een organisatie in transformatie. Wil jij niet alleen rapporteren, maar echt het verschil maken? Bij deze organisatie krijg je als Financial Reporting Lead de kans om midden in een strategische transitie te stappen. Ze bouwen aan een toekomstbestendige, wendbare finance organisatie – en jij speelt daarin een sleutelrol. Met jouw expertise stuur je het externe rapportageproces aan én lever je een directe bijdrage aan het optimaliseren van finance binnen de groep.
Doka Nederland is onderdeel van een internationale marktleider in bekistingssystemen voor de bouw. Vanuit ons kantoor in Oss dragen we bij aan toonaangevende bouwprojecten in binnen- en buitenland. Met een omzet van circa 13 miljoen euro en een hecht team bouwen we samen aan groei, innovatie en efficiency.
Als Head of Finance & Support ben jij verantwoordelijk voor de financiële koers én de ondersteunende processen binnen de organisatie. Je geeft leiding aan een compact team en bent lid van het managementteam. In deze sleutelrol combineer je strategisch inzicht met operationele slagkracht, en draag je bij aan een solide basis voor verdere groei en professionalisering.
Ben je toe aan een nieuwe stap in je loopbaan en zou je nu graag de stap naar leidinggevende willen maken? Voor Ebro Foods, bekend van Lassie, zoeken we een Senior Accountant voor 32 uur per week.
Heb je een afgeronde HBO opleiding in financiële richting en ambitie om binnen een internationale omgeving te werken voor een toonaangevend merk? Voor Ebro Foods, bekend van Lassie, zijn we op zoek naar een Junior Controller voor 32 uur per week.
Heb jij een stevige financiële basis, coachende kwaliteiten en affiniteit met cashflowmanagement én voorraadbeheer? Dan is dit een mooie kans om je brede ervaring in te zetten binnen een organisatie met internationale ambities.
Voor Tradekar Benelux in Culemborg zijn wij op zoek naar een Finance Manager voor 32 - 40 uur per week.
Heb jij een stevige financiële basis, coachende kwaliteiten en affiniteit met cashflowmanagement én voorraadbeheer? Dan is dit een mooie kans om je brede ervaring in te zetten binnen een organisatie met internationale ambities.
Voor Tradekar Benelux in Culemborg zijn wij op zoek naar een Senior Administrateur / Hoofd Financiële Administratie voor 32 - 40 uur per week.
De organisatie ontwikkelt informatiediensten met oog voor de uiteenlopende behoeften van gemeentelijke professionals. Dit gebeurt vanuit vier kernwaarden: maatschappelijk betrokken, servicegericht, betrouwbaar en samenwerken.
Ben jij een communicatieadviseur die samen met collega’s verantwoordelijkheid wil nemen voor het ontwikkelen en uitvoeren van effectief communicatiebeleid? Krijg jij energie van het vormgeven van communicatiestrategieën en het realiseren van impact? Dan is deze functie iets voor jou!
Heb jij een passie voor cijfers en een scherp oog voor detail? Wil jij de financiele administratie van diverse dynamische bv's beheren en bijdragen aan een soepel lopende organisatie? dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!
Voor Straight-Line Leadership in Roermond zijn wij op zoek naar een Hoofd Administratie voor 32 - 40 uur per week.
Voor een toonaangevende organisatie in de financiële dienstverlening zoeken wij een proactieve debiteurenbeheerder. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het beheren van openstaande vorderingen, klantcontact en het optimaliseren van processen. Je krijgt volop ruimte om jezelf te ontwikkelen in een dynamische en informele werkomgeving in Capelle aan den IJssel.
Ben jij secuur, proactief en werk je graag in een omgeving waar kwaliteit en vertrouwen centraal staan? Ben je daarnaast op zoek naar een brede functie waarin jij belangrijke factor bent in het crediteurenproces van diverse privé en commerciële entiteiten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een single family office in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Financieel Medewerker / Crediteurenadministrateur voor 32 uur per week.
Ben jij WO-afgestudeerd, communicatief sterk en toe aan een tweede stap binnen finance & control? Voor een snelgroeiende internationale organisatie zoeken wij een high potential Junior Business Controller die direct impact maakt binnen twee unieke softwarebedrijven.
Dit is een mooie kans voor een slimme en gedreven financial die niet bang is om verantwoordelijkheid te nemen én graag schakelt met management, finance en operatie.
Wil jij bijdragen aan een zorgorganisatie die in control is en ben jij in staat om een nieuwe functie binnen een organisatie vorm te geven en ben jij 24 - 32 uur per week beschikbaar? Dan is deze vacature zeker iets voor jou.
Ben jij klaar voor de volgende stap in je carrière als Financial Controller? Wil jij een sleutelrol spelen in de verdere professionalisering van UNICUM Huisartsenzorg? Ben je 32 tot 38 uur per week beschikbaar en op zoek naar een functie waarin je strategisch kunt meedenken én impact kunt maken? Bij UNICUM krijg je de kans om als financieel geweten van de organisatie het verschil te maken. Je werkt in een maatschappelijk relevante omgeving, met ruimte voor eigen initiatief, innovatie en groei.
Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Wij komen graag met je in contact.
Voor een snelgroeiende organisatie zoeken wij een ervaren Accounting Medewerker. Je komt terecht in een ambitieuze en financieel sterke werkomgeving, waar jonge en gedreven collega’s samenwerken binnen een informele en toegankelijke bedrijfscultuur. De functie biedt veel afwisseling en verantwoordelijkheid binnen de financiële administratie en vraagt om iemand die nauwkeurig werkt, openstaat voor systeemveranderingen, en zich thuis voelt in een Brabantse, no-nonsense werksfeer.
In deze veelzijdige rol ben jij de drijvende kracht achter het verzamelen, analyseren en vertalen van financiële data naar heldere en betrouwbare informatie. Je start met het verstevigen van de financiële basis en het stroomlijnen van administratieve processen. Van daaruit verschuift je focus steeds meer naar business control: je levert data-gedreven inzichten, signaleert trends en denkt actief mee als sparringpartner voor afdelingen als sales, operations en R&D. Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Finance en werkt nauw samen met collega’s uit de hele organisatie.
Ter uitbreiding van ons Team Recruitment Werving & Selectie zijn wij op zoek naar een enthousiaste recruitment professional (32-40 uur) die het leuk vindt om professionals te bemiddelen binnen de vakgebieden Finance, HR & Management Support.
Als senior business controller bij het COA ben jij de strategische partner van de directeur Bedrijfsvoering en diens MT. Je bent de inhoudelijke kartrekker van de control-functie binnen jouw domein en speelt een coördinerende rol richting de andere business controllers. Je draagt bij aan de verbetering van bedrijfsvoering, stelt scherpe analyses op, signaleert kansen en risico’s en werkt mee aan de doorontwikkeling van onze Planning & Control-instrumenten. Jouw werk maakt het verschil voor een organisatie die midden in de maatschappij staat.
Onze opdrachtgever is een toonaangevende organisatie die wereldwijd honderden softwarebedrijven heeft overgenomen en volop blijft groeien. Als Junior Financial Controller krijg je de kans om een kijkje te nemen binnen diverse softwarebedrijven, waar je zelfstandig je werkzaamheden uitvoert en het management ondersteunt bij het behalen van hun doelen.
Onze opdrachtgever is een toonaangevende organisatie die wereldwijd honderden softwarebedrijven heeft overgenomen en volop blijft groeien. Als Business Controller krijg je de kans om een kijkje te nemen binnen diverse softwarebedrijven, waar je zelfstandig je werkzaamheden uitvoert en het management ondersteunt bij het behalen van hun doelen.
Als Financial Controller speel je een cruciale rol in de financiële administratie en draag je bij aan de nauwkeurige en tijdige verwerking van financiële processen. Je werkt in een dynamische omgeving en hebt een breed takenpakket, van het realiseren van maand- en jaarafsluitingen tot het optimaliseren van administratieve processen. Daarnaast werk je nauw samen met verschillende interne en externe stakeholders en draag je bij aan de verdere professionalisering van de organisatie.
Ben jij analytisch, resultaatgericht en gedreven om financiële processen te optimaliseren? Dan kijken wij uit naar jouw sollicitatie!
Werk jij niet alleen graag met je hoofd, maar ook met je hart? Voor onze opdrachtgever, een organisatie die zich bezig houdt met begeleiding van vluchtelingen (gevestigd in Utrecht) zijn wij op zoek naar een bevlogen Directiesecretaresse die, samen met het secretariaatsteam, de bestuurder en directie ontzorgt (32-36 uur per week).
Klaar om impact te maken en mee te bouwen aan de toekomst van High Quality? Als Teamlead Recruitment speel jij een belangrijke rol in onze groeiambities. Met onze vestigingen in Hoofddorp en Eindhoven en het nieuwe label High Quality Publiek hebben we grote plannen – en jouw expertise is daarin onmisbaar.
Ardena breidt haar financiële expertise lokaal uit en zoekt een Business Controller in Oss om deze transitie vorm te geven. In deze nieuwe rol krijg je de ruimte om financiële processen op te zetten en de sturing te verfijnen. Je werkt direct samen met Corporate Finance en het lokale management om strategische en operationele beslissingen te ondersteunen.
Voor Oryx Stainless B.V. in Dordrecht zijn wij op zoek naar een enthousiaste (Junior) HR / Salarisadministrateur voor 24 - 40 uur per week!